Merhaba anneler ben kızımı 20 aylıktı kestiğimde ben azaltarak bıraktım. Tabi 3 5 ay öncesinden konuşmaya anlatmaya başlamıştım emmek istediğinde 3 aynasında hıralcaz büyüdüm artık her şeyi yiyip içiyorsun dye sürekli anlattım bırakma zamanı gelince önce gündüz uyku harici vermedim sabah kalktığında öğlen uyurken verdim snra gece aynı şeyi yaştık uyandıpında su verdim en son uyku öncesi olanları kestim 3 gecede bitti şükür umarım sizinkilerde kolay olur