Ozlm123 öncelikle bol bol su içmek şart. Ben maden suyu+ saf gül suyunu karıştırıp buz kalıbına döküyorum sonra o buzları tonik olarak cildime uyguluyorum. İyi bir nemlendirici şart ben weleda kullanıyorum pahalı gelebilir ama uzun süre gidiyo. Bir de c vitamini serumu aldım onu da uyguluyorum. Ayda 2 kez kese yaparım hafifçe yüzüme. Elma, salatalık, portakal kabuklarını da yüzüme sürerim mutlaka☺️