iremceren mamayı bırakmasın diye ben mama çok içsin istiyorum . Çünkğ bağışıklığını korumanın tek yolu oymuş gibime geliyor. En azından 1,5 yasına kadar bol bol içerse hoşumaa gider . Ama ek gıda hazırlıyorum güzel güzel çok yemiyo . Hepte açken verşyorum ek godayı ama yemiyo çok, mamasını uyuturken veriyorum