Bebeğimin poposunda ve ön tarafa doğru sivilce gibi şeyler çıktı. Kırmızı kırmızı büyük sivilceler. Uni baby pişik kremi kullanıyordum, geçirmedi. Fito krem sürüyorum birkaç gündür. O da geçirmiyor. Ne sürmeliym, ne yapmalıyım. Yayılmıyor ama geçmiyor da