Ya kızlar birsey soracağım ilk bebegim ve ben 4 aylikken boyle yavaş yavaş tadimlara baslamistim suan 5 bucuk aylık sabhlari yumurta sarısı avakado yiyor Massallah istahi yerinde yoğurt yaptım onu yiyor muz yiyo iste verilebilecek seyleri yediriyorum .Acaba yanlış mi yapıyorum ne diyorsunuz daha önce bana yedir alissin damak tadı olussun iste yemek secmez vs dediler bugunde bir tanıdığım sindirim sistemini bozarsın vs dedi cok korktum suan yanlis mı yapiyorum? Bu arada anne sutu emmiyor ama mamaya devam ediyor