Elifimmm21 asıl yüzüstüyken kusulur . Karnına direkt basınç uygulamış oluyo bebiş . Normal yani .bide reflüsü var diyorsunuz zaten normal . Reflüsü olan dik duruyosada kusar sırt üstüne yatıyosada kusar . Kusar her türlü yani . Benim kızımda kusuyodu hep reflü yoktu ama çok kusardı . 6.ayda ek gıdaya geçince doktorumuz azalır zamanla biter dedi . Ve gerçktedende ek godaya geçtiğimiz gibi durdu kusması . Reflüsü olan bebeklerde nasıl oluyor bilmiyorjm ama ek gıda bence etki eder sizede . Düzelir insallah 🤲🏻