Elfmtn 3 aylık bebeğimin iki gündür kakası yeşil renkte. Bir huzursuzluğu yok , vücudunda bir alerjik durum da yok. Bu şekilde olan var mı? Doktora gitmeli miyim?
Bebegimm1 Elfmtn doktor bana sari ve yesil normal demisti nerdeyse 1 sene oldu yeşil renk yapar tahlilde vermistim temiz cikmisti
Haydinn Elfmtn normal endişelenmeyin içiniz rahat edecekse kakalarını çekip 4. Ay aşıya gittiğinizde gösterirsiniz 🙂