balyanakannesiiiii 8 buçuk aylık, sabah 9 da kalkar mama içer, sonra kahvaltı yapıyoruz az yiyor zaten. 1de çorba içiyor 4de akşam yemeği , 8 gibi ya muhallebi yaparım ya muzlu yoğurt, 11 de mama içip uyuyor gece de 3 kere kalkıp mama içiyor. Ara öğünlerde de meyve bebe bisküvisi falan yiyor