Merhabalar 1 aylık bebeğim var yüzünde yanaklar, göz kapakları, kulaklar ve saçlı deride sivilce benzeri kabarcıklar ve kızarıklıklar var bir haftayı aşkın bir süredir. Besin alerjisi şüphesi ile çocuk doktoruna götürdüm. Kanlı kusma, kanlı ve mukuslu kaka olup olmadığını sordu yok dedim. Böyle birşey olmadığı için alerji olduğunu düşünmüyorum düzenli takip edin dış dünyaya adapte olmaya çalışıyor normal dedi ve yüzünden öpmeyin dedi. Ama dünden beri sanki daha çok arttı. Bu kabartı ve kızarıklıklar nasıl geçer nelere dikkat etmeliyiz önerileriniz varsa yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏