2 aydan fazladır 4 azı dişi şiş ve giderekte şişmeye devam ediyor ne zaman patlar acaba oğlumda bende kafayı yiyecez çünkü sürekli paçamda ağlama modunda sürekli emmek istiyor geceleri uyanıyor 2 saat uyumuyor her gece nöbete kalkıyoruz vallahi tükendim