3 buçuk aylık bebeğim 2 haftadır memeyi reddediyordu ama zorda olsa emiyodu 1 hafta önce covit olmasıyla beraber tamamen bıraktı emmeyi. Resmen savaşıyoruz memeye gelince asla ağzına sürmüyor onu geçtim görmek bile istemiyor emzirme pozisyonunda kucağıma alıp sevemiyorum bile onu beni itip çığlığı basıyor. Mecburi mamaya başlamak zorunda kaldım onu da paşam keyfi ne zaman isterse o zaman yiyecek öyle bitirecek 1 buçuk saat mama yedirmek için uğraşıyorum ve yine bunda da bin türlü pozisyona giriyoruz. 1 haftadır uğraşıyorum direniyorum çok yoruldum artık ama pes etmek istemiyorum. Kılıktan kılığa girdim resmen bu 2 gün biraz daha iyiydi ama doymuyodu uyku esnasında mama vereyim diyorum onda da uyanıp biberonla oynamaya başlıyor sanırım dişleri kaşınıyor ucunu ısırıyor ağzındayken konuşmak istiyo gülücükler saçıyor biberonu alınca ağlıyor tekrar veriyorum 1 dakika emip başa sarıyor. gülsemmi ağlasammı bilemedim ne yapmam gerektiğini de bilmiyorum akıl verin bana lütfen 🙏