Bugleminannesii Kanamam kesilmişti 4-5gün oluyor birden baya kanama başladı Normal mi? Doğum yapalı 13gün oluyor
Ebrudrgt Bugleminannesii bende burda beklıyım. Benmde dogum yapalı 28 gun oldu kanama hala var normal mi acba yaa
Ebruuuuuuu Bugleminannesii benimki son zamanlarda leke leke de olsa 1 ay sürdü canım artık bıkmıştım 3 ay sonra da normal adet oldum onda da bıktım 10 gündür geliyor artık oğlumun bezinden takmıştım o derece
Bugleminannesii Ebrudrgt doktorum normal dedi bnmkine kanama süresi 40gün diye duydum sanki emin değilim ama kesilince birden başlayınca şaşırdım