Kızlar bebeğim nisan doğumlu Yani Ramazan ayında doğdu ve benim bir ay borcum var bir arkadaşım emzirdiği süre oruç tutmadı (iki sene) ama bu kış 60 gün borcunu tuttu süt miktarı azalır dedi ek gıda reddi yaşıyoruz bebeğim bir şey yemiyor oruç tutarsam ve sütü azalırsa ne yaparım bir yandan da orucumu tutmak istiyorum bilgisi olan yardımcı olabilir mi