meyaski Kızım 9 aylık oldu. Dışarıya çıkarırken özellikle ayaklarını 2-3 kat giydiriyorum. Montu iyi ama ayaklarına bir türlü çözüm bulamadım. Eve geldiğimizde hep buz gibi oluyor. Ne tür bir ürün tavsiye edersiniz?
birkedibirdorukannesi meyaski eğer yürümüyorsa içi tüylü panduflar giydirebilirsin. yürüyorsa Adidas ilk adım ayakkabısı veya daha uygun vicco veya panço ayakkabılar
meyaski birkedibirdorukannesi Bu tür şeyler yaşadığım şehirde yok. İnternetten de lcw’den aldım ama umduğum gibi çıkmadı. Ürün internetten de tam sevilmiyor maalesef ama bir bakayım yine de. Teşekkür ederim ☺️
A_y_d meyaski https://ty.gl/srrwt1p0tf Bunun benzerini veya astronot tulumun çıkan patiklerini kullanıyorum.
yagmur41 meyaski genelde bebek arabasında durdukları için panduf iyi oluyor ben o aylarda panduf giydirdim yada ilk adım ayakkbisi alabilirsiniz
Adakus1 meyaski yürümeden önce LCW dan altı yumuşak bez ayakkabı almıştım gayet te sıcak tutuyordu. Yürüyünce adidas ilk adım ayakkabısı aldım. Çok hızlı büyüyor ayakları yürümeden önce basit bişey alın 9 sylik yaşında yürüdüğünü varsaysak çok nadir giyecek birde kış ayı .
meyaski Adakus1 Lcw’den aldım patik gibi bir şey ama umduğum gibi çıkmadı. Bebek arabasının ruzgarligini da takıyorum ona rağmen ayakları soğuk oluyor.
minabebek meyaski first step almıştım ben onları kullanıyoruz yaşına girince ilk adım ayakkabısı almayı düşünüyorum şuan havalar soğuk elinden tutup dışarıda çıkartmıyorum araba koltuğunda hep skskskksks iyi idare ediyor ebebekte indirimli gözüküyor bakın isterseniz
HelensMom meyaski waikikiden içi kürklü bot aldım ben üstelik indirimdeydi 120tl ye aldım sanırım. Kullanan bir tanıdığım çok övdü. Size tavsiye ederim fiyatı da iyi
meyaski HelensMom Yürüyen bebekler için mi? Ben de lcw’de panduf gördüm bot gibi. Kozmonot mont giydiriyorum, onun ayak kısmından girer mi giremez mi emin olamayinca almadım ben de.