Anneolunca_g05 Deletedmom0028 günde 2 kez olmak üzere sabah kalktığında önce ilk öğünde beni emdi sonraki öğünde mama verdim birde akşam yatmadan önce mama verdim gün içinde hep beni emdi😊
Gunesdogdu Deletedmom0028 bi hafta yogun bakimda sut +mama verdiler haftaliktan sonra sadece anne sutu aldi. Sutum yetmedigi zamanlarda mama vermeye calistim geri cikardi biberon emzik hic almadi. Kendi sutumu bile dolaptaysa ısıttıysam almıyor... ille memeden icecek yoksa bekliyor ki olsun... nasil ise başlayacağım bilmiyorum...
Jelibon Deletedmom0028 3 ay 28 günlük. 20 Günlük ile 1,5 aylık arası bazen günde 60-90 cc mama içti, sonra bıraktık. Şimdi sadece anne sütü.
Deletedmom0028 dilara5258 Anneolunca_g05 Yensar Prenseslerinannesii 4 ay 5 günlük olduk agzina hiç mama degmedi 1 ogun dahi vermedim simdi herkes verince dedim ki acaba mama mi vermem gerek benimde
Prenseslerinannesii 4 aylik bebegim sadece anne sutu verdim yeni yeni bir iki gun du sabah aksam mama veriyorum gerisi hep beni emiyo 🤲🏻☺️
Prenseslerinannesii Deletedmom0028 valla bende vermedim ama 3-4 ay arası sadece 300 gr almıs bebegım sutumde azaldı yada yaglı degıl yoksa meme redi oldugu zaman bile mama vermedim simdi sabah aksam veriyorum 5gunde bir kaka yapan bebek artık kaka yapiyo demekki sutum yetmiyormus bir ayda boyle deneyıcem 🤷🏻♀️
Muham-014 3ay 10 gunluk sutum var ama kilo aldrmadi bubay normalde 2 ay birer kilo almdrmisti mecbur mama versim mamadan korkan insandm ama mecbur verdm aslinda iyi ac kalmasindan
Deletedmom0028 Muham-014 bizimki de 3 ay da sinirda kilo aldi iyi dediler hareketlendigi icin dediler ama yinede evham yaptim hep
Muham-014 Prenseslerinannesii benm sutum var bana gire sagmadim ama her memeden alismda agladi bu ay nerdeyse hic kilo almamasi gibi bisey 60 veryom 2 kere ama gene istyo acaba azmi daha versemmi
Deletedmom0028 Prenseslerinannesii benimkide sinirda kilo aldi son 2 ay cokta emiyor sutum de iyi ama bi evham yaptim
Prenseslerinannesii Muham-014 120 cc canım sabah beni emiyo gece sabahta mama birde gece veriyorum 11 gibi falan aynı gene 120 cc bazen bitirmiyo onun harıcı emziremiyecegim bir yere gidersemde vermeyı dusunuyorum 😊
Yensar Birşey sormak istiyorum ilk bebeğimde bebeğim şu an 2 ay 4 günlük 3600 hastane çıkış kilomuz şu an 5.400kg iyi mi yoksa kilosu az mı sürekli kafamda bu soru var şimdiden teşekkür ederim 🥰🥰
Haver_saim1 Yensar benimki de 3600 doğdu 1 ay 20 günlük 5500 suan ama önemli olan düzenli her ay kilo almasiymis ne kadar aldığının önemi yok bence ayda 400 -1000 kg arası normalmis
Deletedmom0028 Yensar en aşağı 500 gr almasi gerekir canim ilk 3 ay ortalama 1000 gr 3 aydan sonra kilo alimi yavaslar hareketleri artinca birde su var ilk 3 ay dogum kilosunun 2 katina cikmasi gerekirmis
Muham-014 Prenseslerinannesii bende bugun verdim ya acayip hemen uyudu korktum bose oldu diye acaba mamadanmi oldu hic bile pat diye uyumazdi
Prenseslerinannesii Muham-014 aynısı bana da olmustu karnı doysun kuzucukların elımzden geldigi kadarda emzirelim 🤗😘