Fatmanrxx27 öncelikle çok geçmiş olsun umarım tez zamanda kurtulursunuz. Ben ve 1 yaşındaki kızım pozitifiz maalesef. Kızıma kendi isteğimizle test yaptırdık sonuç pozitif çıktı. Akciğerde hafif enfeksiyon olduğundan dolayı doktor antibiyotik verdi beş gündür kullanıyoruz. Kızımda uyku hali , yorgunluk ve sersemlik vardı. Başka belirti gelişmedi. Hafif öksürük vardı bir de. Şimdi daha iyi şükür. Sıkı takipte olun ateş , kusma, döküntü ve öksürük durumunda 112ye bildirebilirsiniz.