cennetkokulubal Kızlar kaçta yatırıyorsunuz gece uykusuna benim oğlum 12 de yatıyor gece uykusuna normali nedir ne yapmalıyım
MotherOfAlmila cennetkokulubal Bizim ki 10 aylik oldu. Oldum olasi 7-8 dedim mi yatar. 12 gec bi saat henuz 6 aylik diyorsunuz.
Hicran34 benim kizimda 6.bucuk aylik oldu genelde 9 da yatişa geciyorz taş çatlasa 10 da .daha gec saatler cok nadir olur
gulenadam cennetkokulubal eğer son uykusundan 6 gibi uyandıysa 8 de uyur. Doğduğundan beridir böyle sekizde uyuturuz. Ama son uykusundan geç uyandıysa 7 gibi mesela 9 da uyur. Bazen 9 buçuk.
LinaTuba cennetkokulubal benim ki bazen 1 2 yi bile buluyor ki ben aylardır rutin yapmaya çalıştığım halde bazen olmayınca olmuyor olurun bırakmayı öğrendim
aylul0 cennetkokulubal kaçta uyursa uyusun sabah 7-8 gibi uyandırın, ben denemiştim o zaman erken uyuyorlar