ilknur-3 Pamugunannesi yok Bi zararı yok dedi doktorlar. Sadece görüntü acısından kötü bir görünüm veriyor.
ilknur-3 Damla29 bana doktor medicassol vermişti kullanamadım alerji gibi bişe yaptı. Kıpkırmızı oldu. Sonra bıraktım. Zaten kolumda karnımda hep var bıraktım oda olsun dedim
ilknur-3 Pamugunannesi bence aynı yerden yapmaz. Cünkü bıcak degse daha fazla cogalır dedi. Benimki ileri derecedeydi cok büyük cıkıyor keloid ler
ilknur-3 Damla29 ben kullanamadım dikişimi cok agrıttı. Ve yara oldu her sürmede canımı cok yaktı. Bıraktım. Sizde de oldu mu
Kayracim ilknur-3 benmde ilkinde öyleydi 2. De öyle olmadı gayet düz ve kabarık değil orası hiçte bişi yapmadım
Alp-annesi07 Kuzeymiram aynen benimde öyle canım 2 ay oldu bende doğum yapalı bir krem buldum o biraz faydası oluyormus contractubex sezeryan dikişine
Alp-annesi07 Böyle kırmızı dokunduğunda sankı böyle içerde bir şey var gibi kabarık bası ve sonu ortası o kadar değil benimki sağlık ocağında ebeye gösterdim bir sorun yok dedi benimde keloid sanırım kendi doktorum baktığı zaman yoktu sonradan oluştu
BirAlparslanAnnesi Ahsenimveben sizin dokunuzla alakalı aslında..yani dokunun yaranın hızlı iyileşmesinden kaynaklı meydana geliyor..
Ahsenimveben BirAlparslanAnnesi 14 ay oldu ssezeryan ilk bu arada sezeryanim izin bir tarafı dilim bir taraf ona nazaran belirgin neden böyle peki? keloid değil tabiki çizgi şeklinde iz