gizemozdemir90 Kizim 9 aylik. Gece 2 kez biberonla mama icmek icin kalkiyor. Muhtemelen sebebi aliskanlik cunku hep ayni saatlerde kalkiyor. Gece beslemesini kesenlee var mi aranizda? Nasil kestiniz? Uyandiginda ne yaptiniz?
Zehraasya gizemozdemir90 7 ayda itibaren ihtyac icin segl alskanlik oldgu icin kalkarlar. Bn kizim hwr uyandgnda onn ywrine suyka yada pispislayarak oyalamaya çalıştım 1 haftada unuttu yani her aglamasnda mama sut vermedm su teklif ettm istemedi ve uyudu ilk bi kac gun ağlayacaktr hyszluk cikaracaktr ama karrliysaniz vermeyn sabrli oln max10 gün
AytenMina gizemozdemir90 ben 16 aylıkken kesmiştim gece 2 kez içiyordu 1 yasından sonra 1 e düşürdüm kesmek istiyordum aslında eşim asla kıyamıyodu ver içsin nolur diyodu 16 aylıkken ona hiç bir sey demeden kestim Hep aynı saatte kalkıyordu kalktıgı zaman su verdim hep sakinlestirdim sevdim hadi uyuyalım annecim dedim uyudu ama 3 4 gün sürekli uyandı yani öyle söylim. Pes edip mama vermezseniz alısıyorlar bence. Ama gece yatmadan kuvvetli yemesi lazım acıkmaması için
gizemozdemir90 Ayseege6156 uyku egitmenleri 6.aydan itibaren 1 kez ruya beslemesi yapip kesiyorlar ama erken mi diyorsunuz?
Ayseege6156 gizemozdemir90 bunları bende yaşadım doktorumuz erken eğee kalkıyorsa besle demişti ki ne zaman mama yapsam bitiriyor demekki çocuk gerçekten acıkıyor burdan da anlayabilirsiniz 🌸 uyuku eğitimi alan bebeklerin fatklı olabilir düzenleri ama şuan sizşn öyle bir düzeniniz yok uyanması istemesi normal
BirAlparslanAnnesi Ayseege6156 ahh bende sizinle aynı düşüncedeyim ama benim oğlum mesela 14 aylık 11.aydan beri ara ara gece beslenmesini kesmeye calısıyorum başarılı olamıyoruz gerçekten acıkıyo sanırım çünki mamayı yer yemez geri uyuyo nasıl kesecem bilmiyorum 🤦🏻♀️
BirAlparslanAnnesi Ayseege6156 ayy aynen öyle valla kıyamıyorumda 😐 nasılsa bırakacak elbet diyorum gündüzleri hiç mama yemiyo amaan içsin deyip veriyorum gece napim 🙈😂😂
gizemozdemir90 Zehraasya evet bende boyle biliyorum. bende beslememeye calisiyorum ama bir turlu donmuyor huzurla uykuya o yuzden ac heralde diyorum. Sonra uyanmayi birakti mi?
Ayseege6156 BirAlparslanAnnesi bizimkide öyle gündüzleri hep ek gıda sadece yatmadan mama içiyor bide gece işte aman içebildiği kadar içsin varsın uyansın napalım 🙈🌸