GoktugUstaoglu sabah kalktığında güne başlatmaya çalışıyorum 6-7 olunca ama uykusu çok oluyo huysuzluk yapiyo oyalayamiyorum, emzirmek zorunda kalıyorum o zaman da tekrar uyuyor. Dediğim gibi zaten uyku saatlerimiz daha tam oturmadi biraz oluşsa denicem birşeyler ama hep farklı 😁