-ArelinAnnesi- kızımın kırkını eşimle beraber çıkardık suyunun içine 1 tane iğne (belli olsun diye ucuna ip geçirdim) 1 tane tarak 1 tane bıçak 1 tane altın (ben alyansimi koydum) süzgeçten 1 maşrapa su döktük o şekilde yıkadık kalan suyuda kendim yıkandıktan sonra basimdan aşağı döktüm o zaman pandemi yoktu önce annemlere sonra kayinpederimkile götürdük 40 çıkarmaya. Oğlumuda yine aynı şekilde eşimle ikimiz kırkkadık kalak suyla ben yıkandım pandemi olduğu için arabamızda olmadığı için sadece kırk çıkarmaya yarim saat 1 saat parka götürdük o kadar