Merhaba arkadaşlar, 48 günlük bebeğim var. Sık sık kusma durumj yaşıyoruz. Zaman zaman emzirdikten hemen sonra, bazen 1 saat sonra… Zamanı ve miktarı değişiyor ama hep kesik süt şeklinde kusuyordu. Dünden beri direkt süt halinde kusuyor. Sanki sütü ağzında tutmuş da çıkarmış gibi ama bu mümkün değil çünkü bazen uyuyup uyanınca kusuyor, ve miktarı fazla oluyor. Zaten ağzında tutamaz. Normalde süt mideye ulaştığında asitle birleşince kesikli hale gelir ama böyle kusmasının sebebini çözemedim. Yaşayan var mı bu durumu?