anayimbennana 1-2 yaş döneminde tehlikeli şeyleri engelleyerek öğretmeyi tavsiye etmiyorlar, bebeğin sürekli hayır denilerek ikaz edilmesi, engellenmesi bebeği hırçın yapabilirmiş bir süre sonra. Bu yaş grubunun dokunmaması, oynamaması gereken şeyler oynadığı ortamda bulunmamalı. Benim takip ettiğim pedagoglar böyle söylüyor.