Oğluma da reflü tanısı konuldu ama doktor endişe edilecek bir durum değil sadece kusmuk kokan bir bebeğin olacak annesi dedi. Kilo alımı, gelişimi yerindeyse endişe etmeyin. Sadece her beslenmeden sonra en az 15 dk kucakta dik tutarsanız azalacaktır ve tabiki gazını çıkartın emdikten sonra o geğirmeyi duymak farz 😊