meldasirin öncelikle merhaba ben 7 aylık kızıma ve Bebelac Gold kullaniyorum memnunum Aptamil de kullandım ama gaz ve kabızlık yaptı her mama her bebeğe iyi gelmeyebiliyor üç tane mama değiştirdim en iyisi Bebelac oldu ek gıda ile birlikte bir ayda bir kiloya yakın kilo aliyor aslında sizinki de 9 aylikmis yemekler den ek gıda dan alabilir kiloyu ama mamanin da etkisi oluyo tabi istahsiz mi kaç kilo bebeğiniz