Gari_de_Gari_45 aayysseee herkesin kendi kararı,sonsuz saygı duyarım.Ben yapmak isterim,Allahım izin verirse de yapacağım.🤗
DenizSerap Çevremde yaptıran ve düşünen çok insan var ama benim hayatım boyunca en mantıksız bulduğum şeylerden biri oldu. Oğlumu sünnet ettirdik kurbanını kestik dağıttık bu şekilde oldu bizim ✔️ Not: mevlidi ile aynı zamandı tabii 🙄
Deletedmom_26 aayysseee Bizde adet ve gelenek gibi olduğu için yapıcaz yapmayan akrabamız yoktur oyüzden çokta normal karşılanır. Not: Mevlüdu de okutuyoruz yemeğinide yapıyoruz eğleniyoruz da
Gari_de_Gari_45 aayysseee teşekkür ederim.Bizim burada Mevlüt okunup hayır yapılır.Ertesi günü de küçük bir eğlence.Yani burada gelenek gibi.Yapmayanlarının çocukları iç geçiriyor büyüdüklerinde arkadaşlarımın oldu ama bana yapmadınız falan derler.Herkesin gönlü olsun ☺️
mmek_2014 İki oglum ikisini de sünnet ettirdik ama hiç bir eglence kutlama yapmadık. Hastanede sünnet ettirip eve getirdik oldu bitti. Çok gereksiz şeyler bence