Bebeğim diş döneminden beri uyumuyor hep işe bağladım ama dişlerimiz tamamlandı yine uyumuyor geceleri ayağımda salladım zaman uyur indirdiğim zaman 2 dakika sonra uyandır onu da geçtim gözlerimin altı mor olmuş artık Uykusuzluktan onu da geçtim bir yere giderim memnuniyetsiz yaşıtları var ama oynanıyor mesela en basit olay bugün karşı komşumla beraber başka bir komşuma kahve içmeye gittik karşı komşunun bir kızı var diğer komşumun da bir oğlu bir kızı var küçükler oğlum ile aynı yaştalar hepsi oynuyor benim oğlum köşede oturmuş ağlıyor biri yaklaşınca alıyor ha bu arada otizim filan değil çok şükür göz temasımız var artık yavaş yavaş konuşuyor yani bu konuda sıkıntımız yok Ama hep bir memnuniyetsiz kalabalığa gelemiyor bugünler geçer mi bilmiyorum güzellikle hep konuşuyorum oğlum ağlayarak hiçbir şey elde edemezsin tabi şu an belki anlamaz ama bir ay sonra iki ay sonra beni anlayacak hep güzelce konuşuyorum onunla hep konuşarak asla kızmadım sesimi yükseltmedim ama çok yoruluyorum çok bunalıyorum benimle aynı durumda olan anneler var mı veya bu durumdan geçmiş anneler var mı lütfen bana yardımcı olun çünkü çok çok üzülüyorum içime atıyorum başkalarının çocuğu oynuyor Zıplıyor ama ben her gittiğim ortamda erkenden kalkıyorum gitmek istemiyorum bir yere bu arada Hızlı yazdım yanlış yazmışsam kusura bakmayın bu arada