Fatma346 biz evde klima kullanıyoruz bu yüzden hergün doluyor burnu rahat uyuması için her gün açmam gerekiyor
6 aylık olana kadar serum fizyljk kullandık ama hergün banyo yaptırıyordum burnu açılsın diye
şuan hem banyo hemde deniz suyu spreyi kullanıyorum . Ama bunların en iyisi hangisi dersen kesinlikle banyo