Guzel anneler oglumun geceden beri atesi var düser gobi oluyor tekrar yukseliyor 37.8 ili 38.9 arasi cikip iniyor.doktorumuz izin de 3 gün inatci qtes gecmezse doktora gidebilirsiniz demisti. Ama biz yinede eşim gelince acile gidicez calpol vs verdim limonlu corapta anlik olarak cok kurtaricimiz oldu. Sizin uyguladginiz baska yontemler var mi acaba surekli ilac veriyorum geceden beri ona ragmen tek basina yeterli olmadi. Bu arada uzun oldu ama atesten baska hicbirseyi yok sadece atesi var .