Merhaba arkadaşlar aranızda bıttım sabunu kullanan var mi? Saçlarım çok dökülmeye başladı. Bende bıttım sabunu aldım fakat saçım agirlasti yağlandi ve kepek oldu. Böyle birşeyle karşılaşan var mi vede kullandığınız urunler varmi sac dökülmesine karşı tavsiye edebileceğiniz. Benim saçım ince telli.