Merhaba 56 günlük bebeğim var, sürekli emmek istiyor, 50 dk, saat başı zor dayanıyor.. Emiyor, gazını çıkarıyorum yerine koyuyorum uyanıyor, geri yatmıyor.. Sonra yine emmek istiyor, saatini biliyor resmen, emdikçe gazı bitmiyor.. Gazı çıksa tekrar gazlanıyor..Fazlasını kusuyor.. Bu kısır döngü ne zaman azalır? Duygusal açlığının olduğunun farkındayım ama ben çok bitkin düşüyorum, her yerim ağrıyor