Ayselvari-43 3 gün önceden odayı ayarladık masanın yerini filan. Sonra süsledik balonları da sıkıca bağladık inmesin diye inmedi de 🙏🏻 Sarma ,poğaça , kıymalı börek , kurabiye koyduk biz pasta ve içecek elbette birde. Sarma yı sarıp buzluğa atıp çıkarıp pişirebilirsin akşamdan çok güzel oluyor. Kıymalı böreği de geceye doğru yapıp sabaha karşı pişirebilirsin. Bunlar farzımahal , benim yaptıklarım yani. Diğer poğaça ve kurabiye hazırdı. Bebekle çok birşey yapılmıyor evet bunda bile zorlandık 🙈🙈