Bizde cumartesi sünnet ettirdik 6 aylıktı bugün 7 aylık oldu doktor iki gün biraz dikkat edin çok oturmasın filan kucakta tuttuk ama çok hareketli bir bebek emekliyor ,yatağına koyunca oturuyordu her zaman müdahale edemedik haliyle 3. günden sonra da duşa aldırın dedi her gün aldırırsanız daha çabuk toparlar dedi çok şükür bugün banyo yaptırdım çok iyi oturuyor emekliyor bir şey olmadı yani sizde rahat olun biraz aklınıza takılan bir şey olursa video çekip yollayın doktorunuza ben öyle yapıyordum 2 hafta sonra da kontrole çağırdı. Birde 3. Günden sonra her bezde kremle ya da kantaron yağıyla elinizle masaj yapın dedi pipisine.