Kizlar bebegim 8 aylik bugüne kdr iki kez üremeli idrar yolu oldu
gecenlerde bu kiz cocuklarinda yapisabiliyormus ya genital bölgede cis yapilannyer onu kontrol etmek icin baktim. Söyle tarif edeyim cis yapilan yerin orda iki kapakmi diyorlar arasi kizarmis yani ice dönük olsn yer
bu yine enfeksiyon belirtisimidir
yoksa normalmi bilemedim. Birkez daha enfeksiyon olursa sonda takilacak baya bi moralim bozuldu.