Asmininannesi20 Kızlar 10 aylık bebeğim var 14 haftalıkta hamileyim vee şuan koronayım bebeğimi 3 gündür emzirmiyorum memeden kesiyorum ama göğsüm süt doldu şişti ve çok ağrım var nasıl geçicek