Kattyperryy Yaz için neler attınız kizlar buzluğa fikir verir misiniz bende atmak istiyorum biseyler buzlugum bombos cocukla zorlanıyorum kışın neler koyabilirim
Eylulhuma16 Kattyperryy balkabağı var pogacam var bezelye var kurabymle sarma vardi onlar bitti yaptığım bütün kurabiye pigacalrdn atiyom
Dedikoduablasi Kattyperryy biz hazır alıp atıyoruz hazır bezelye vs dondurulmuş meyve dondurulmuş hamur işleri vs hayatta Uğraşamam bir şeyler yapıp atmaya
Ruzz-Batu Kattyperryy kistan yaza degilde yazdan kisa girerken atiyorum genelde bezelye taze fasulye bamya barbunya sarma borulce enginar visne cilek balkabagi kistan yaza sadece limonata icin portakal ve limon atiyorum
Mom54554 Kattyperryy benim de hiçbir şey yok herşeyi hazır alıp atıyorum . Bezelye , fasulye , biber vs
Deletedmom5284 Benimde eltim yapıp gönderiyo buzluğa atmak için poğaça sarma et kabak bakalım bu sene neler gelecek 😂
Civcivinannesi Deletedmom5284 o nasıl bir elti Allahım lütfen aynısından banada 😂🙏 maşallah diyeyim ☺️
BugsBunnyy Kattyperryy ben de kistan yaza hic atmam yazin kis icin atarim.ama bu sene onuda yapmamıştım
Civcivinannesi Kattyperryy bende yazdan kışa atarımama bu yıl portakal limonata attım Birde balkabağı koyarım
Civcivinannesi Zynpmom ben dilimliyorum tepsinin içine yağlı kağıt serip üzerinde dondurucuya koyuyorum 1 gün sonra çıkarıp poşetliyorum
Brutal-Betty Hiç kıştan yaza koymadım hep yazdan kış için koydum 🙈🙈 Yeşil biber Kırmızı biber Barbunya Taze fasulye Patlıcan kizartmak için ya da karnıyarık için🙈 Yaprak sarması Biber dolması içini doldurmadan boş olarak 🙈
Ruzz-Batu Brutal-Betty ben butun atiyorum isterseniz 1 portakal 2 limon s dograyip posetlere koyabilirsiniz hafif buzu gidince tam cozunmeden damak tadiniza gore sekeri ayarlarsiniz ben 1 su bardagi koyuyorum blendar dan cekiyorum temiz bir tulbente koyuyorum 3 litre suyu yavas yavas ilave edip tulbentten yogura yogura suzduruyorum
Eylulhuma16 Brutal-Betty bende çok tereddüt ettm tadi nasl olur flan diye ama ayni oluyo inanki bizim pazarda hazır dilimlenmiş satilyo muhtemelen sizde de vardr o sekilde poşetli alıyorm 5 tl soyulms dilimlenms atıyorum
Momkraa Portakal atıyorum yazın 1 tane çıkarıp blandrdan çekiyorum şekerle sonra 1 lt su ekleyip süzüyorum 1 çay kaşığı limon tuzu atiyorum mis gibi limonata oluyor 1 portakaldan 1 lt çıkıyor
MehmetAyaz19 Zynpmom ıspanagı güzelce yıkayıp küçük küçük dogruyorum buzdolabı poşetine koyup atıyorum.. buzluktan çıkardıgında zaten pişmiş gibi oluyor
Brutal-Betty Eylulhuma16 çok teşekkür ederim bende almıştım bu hafta ek gıdaya geçtik tarifler yaparım diye yarısını attım buzluğa 🙈 gelecek hafta alıp Yeniden atarım yazın pankek yaparım bebeğime