Selam hanımlar,1 aylık bebeğime doktor hem emzir hem de mama ver dedi,kilosunu 2 hafta önce gittiğimizde az bulmustu,mamayı ne zaman isterse ver gerekirse 90 a çık dedi,benim durumumda olan var mı:( mama vermeyi hiç istemiyorjm ama mecburum sütümü alınca çok doymuyo