Kızlar merhaba. Dün 4 aylık aşılarımızı olduk gece ateşi cıktı hâlâ inmedi.. calpol veriyorum düzenli olarak.. üzeri ince . Şurubun etkisi geçince tekrar çıkıyor ateş. 38i gorduk tüm vücudu yanıyordu.. şuan 37lerde sadece kafası yanıyor.. ama yinede atesli yani besbelli ne yapmam gerekiyor dr.a götürmeli miyim yasayan var mı ne zaman geçer dün sabah olduk şuan hala ateşli az da olaa