Merhaba bebeğim 5. Ayına girmek üzere bebeğim normalde çok neşeli gülen bir bebek. Pandemi nedeniyle eve çok gelip giden olmadı ailelerden de ayrı şehirlerdeyiz ve uzaktayız. Yani
çocuğum bi beni eşimi ve eşimin annesini görüyor. Eve yabancı birisi geldiğinde ağlama krizine giriyor görmesi yetiyor dokunmasına gerek bile kalmıyor. Böyle durum yaşayan ve yol gösterecek olan var mı bu arada dışarıya çıkıyoruz avm vs orda ağlamıyor