Merhaba 4 gündür süt ürünleri ve yumurta alerjisi icin diyet yapıyorum mamayla giderken hersey yolundaydı 2 gündür dunn gece bikac kez oğlumu emzirdim ve bu sabah asiri yoğun gaz sancisi oldu yine kriz gibi 🤢 kizariklik felan olmadı ama gaz sancısı yediğim başka.birseye alerjisindenn kaynaklı olabilir mi moralim cok bozuk cocugu zehirliyor gibi hissediyorum zaten cok az emiyor ondan da uzaklasacak…