Elfelf475 Momys_-girl genelde o gun değil de ya öncesi ya sonrasında alır o gun pasta yaparım ben hep 🤣
Familyboy Momys_-girl biz öyle bir gün kutlamiyoruz eşime hediye alacaksam her zaman alırım illa 14 Şubat’ta alınacak diye bir kural yok bizim dinimizde böyle günler yok bana saçma geliyor böyle günler