Momys_-girl Merhaba güzel anneler 14 şubat geliyor ve herhangi birşey yapmayı düşünüyor musunuz? Eşiniz de size hediye alır mı? Benim ki sende alma bende almam diyor 🤔 ama ben hediye alsın istiyorum bana 😁
Bulutbey Momys_-girl Valla hiç beklentim yok. Bu ay harcım var o çdenecek üstüne her şeye zam geldi bir şey beklemek bizim durumumuzda bencillik olur. Akşam gelirken bir tombik dönere de hayır demem ama 😅
Deletedmom8453 Momys_-girl Geçen gün reklam da sevgililer günü yaklaşıyor dedi Allahtan sevgilim yok dedi eşim de.. 😂 Dedim iyi bari hiç değilse aldatılmıyorum😂😂 Gereksiz saçma bir gün yine.. Para hediye tuzağı hep…
Barlasb10 Rutin bi günden farksız bizim için ama eşim hediye almış servis maşamı arkadaşına yemek götürürken bırakmış ortada yok maşa almış gelmiş bir de diyor ki bambu aldım 😅 takım bozulmuş ama bambu önemli 😬😬
zarifbirhanim Deletedmom8453 Bu esimin anneler gününde niye benim annem sen misin, sana da çocuğun alsın demesi gibi bisey 😀😀
Mert_Cemre Deletedmom8453 eşim normalde hiç hediye almaz bana yada çiçek bari böyle bi günde alsın 😂😂
Mimozacicegim Momys_-girl Valla geçen hafta eşimin doğum günüydü. 600 TL ye tıraş makinesi aldım. Adam şok. Daha da almam zaten. Niye bu kadar para verdin diyor. Karşılık bekleyeceğimi düşündü sanırım 😀
Momys_-girl Mimozacicegim hahha düşünüp almıssınız birde oyle demesi olmamış. Ama sanırım fiyatı fazla geldi 😀