Bebeğim 3 ay 19 günlük gazlı bir bebekti gaz ilaçlarını da kullanıyoruz ama gece daha doğrusu sabaha karşı inanılmaz ıkınıyor ağlıyor gaz çıkaramıyor. Sabah uyanınca bir şey yok çok rahat çıkarıyor ve kakasını yapıyor . Şaştım kaldım yani , benim gibi olan var mı ne zaman tamamen geçer bu gaz illeti ?