Öncelikle çok çok geçmiş olsun. Ben ilk calpolünü birinci ay aşıları zorladığında vermiştim, kendi içinden çıkan kaşıkla yarım ölçü kadar. Ateşi 37.5 üstüyse, ağrısı olduğunu hissediyorsanız dört saatte bir verebilirsiniz diye biliyorum. Yine de başka anneler de yorum yapsın tabii.