Hanımlar merhaba oğlum 9 aylık 8 disimiz var. Çok ısırıyor beni babasını tutuyo böyle isiriyo elimi kolumu ne bulduysa 😂😂. Ben sakince yapma oğlum etme oğlum diye resmen yalvarıyorum bağırmak istemiyorum sakince uyarıyorum. Ama gülüyor. Uf diyorum cis diyorum ben böyle dedikce daha da yapiyo oyun sanıyor galiba bundan nasıl vazgeçirebilirim ? Bir fikir verirseniz çok sevinirim.