Bende cok cektim bu konuda burda cok post actim bu konu üzerine nutrigen üzüm şurubu deneyin derim bizde baya işe yaramıştı,birde sabahları keçi boynuzu özü içirin baya iştahını açıyor. Birde nacizane tavsiyem öğün aralarını açın cok sık yedirmeyin baya aciksin yemeden önce emdikleri icinde mideleri dolu oluyor benim 2 yaşına giricek ha cokmu yiyo hayir ama eskisine göre doyacak kadar yiyor şükür