Kızlar 26 günlük oldu kızım uyanık olduğu her saniye ağlıyor ailem sevemiyor resmen kızımı sürekli ağladığı için. Nedenini bilmiyorum karnını doyuruyorum, altını değiştiriyorum, gazını da çıkartıyorum masaj yapıyorum sadece 5 dakika susuyor sonra yine başlıyor ağlamaya ne yapacağımı şaşırdım artık. Ne bakım yapabiliyorum ne banyo yaptırabiliyorum çok kötü ağlıyor. Doyduğuna eminim çünkü 6 7 kez çişli bez alıyorum günde. Çok gazı oluyor gazını çıkartsamda sadece 5 dakika duruyor etrafa bakıyorum hayatımın en güzel saniyeleri o sanırım 😍 çünkü doya doya sevebiliyorum sonuç yine başlıyor ağlamaya ve sadece memede susuyor. O da emmiyor kızlar ağzında oynuyot sonra uyuyor yatağa koyunca hemen uyanıyor yine ağlıyor ve memede susuyor emzikte kabul etmiyor hani kucağıma alsam da sussa o da yok sadece memede susuyor bu da beni çok zorluyor artık gece yanıma alıyorum yatarken emziriyorum o da o şekilde uyuyakalıyor. Neden olabilir kızlar allah aşkına benimle aynı durumda olan var mı? Doymuyordur diye mama verdim birkaç kez bir şey değişmedi . Altını değişirken üstünü değişirken savaş veriyorum resmen ne kadar daha devam edecek böyle . Eşim de gidecej birkaç gün içinde yalnız nasıl bakıcam diye düşünüyorum eşim çok yardımcu oluyordu . Lütfen bilgisi olan yazsın bir de süt alerjisinden şüpheleniyorum belirtileri tam olarak ne bebeğim çok gazlı galiba süt içtüği gibi midesi gurul gurul oluyor