Asyatosumunannesiyim Kızlar kızım 6 aylık ek gıdaya geçtik tadımlar bitti şimdi bezini alırken kakasının katılaştığını farkettim normal mi? Koyu renkli ve kokmasının normal olduğunu söylediler ek gıda için katılaşması normal mı?
Lavde12 Asyatosumunannesiyim okuduğum bir yerde ek gıdayı çok verdiğiniz için katılaşır yazıyordu. Benim kızımın da öyle olmuştu. Araştırdım bununla karşılaştım. Ne derece doğru bilmiyorum. Ama yediklerinden de olabilir. kabız gibiyse biraz çorba gibi sıvı besleyin ve suyu ihmal etmeyin bence
Deletedmom_21 Asyatosumunannesiyim ilk defa ek gidaya basladigi icin normal ileriki zamanlarda eski haline doner