Kızlar bebegim bugun cok kötü galiba üst dişleri cıkacak ama damaklarında paatlama falan yok bugun sürekli ishali var hiç bişe yemedi biraz mama içti onuda kustu ateşide 37.8 şurup verdim napabilirim tecrübeli annler yazabilirmi hastaneyede şimdi götüremem saat gec oldu acil hiçbişe anlamıyor