Mlkhrn Deletedmom_58 sab simplex kullandık faydasını gördük. Bir dönem de ek olarak biogaia probiyotik damla kullandık
Edizmoms Deletedmom_58 biogaia ve sab simplex kullanıyorum. Biogaia günde 1 kere 5 damla, sab simplex günde 3 kere 9 damla şeklinde kullanıyorum ben 😊
Cik Ecemgn Feyzasrnn biogai a verirken bebeğimizin karnı gurulduyor muydu yenidoğan ken yani benm vermeden öncede vardı gurultu veriyorum hala var her gurultuda ağlıyor iki büklüm merak ediyorum gece uykusunda da sabaha kadar ıkınıyor
Feyzasrnn Cik Karnini saat yönüne doğru sık sık ovun guruldamiyordu ama sürekli ayaklarını karnına çekiyordu ve kolik olmuştu bebeğim ben sürekli ovdum ve rezene icirdim iki üç gün sonra kendine geldi ondan sonrada pek sıkıntı yaşamadım
fairytaleofthestars Biogaia kullanmayı kestim bebeğimin sancıları gözle görülür şekilde azaldı, prebiyotik ayrıca o gaz damlası değil. Anne sütünde yeterinxe prebiyotik var, arttırmak isterseniz kefir için.. çok çok sancısı olduğunda sab simplex veriyorum o da sürekli değil.
Ecemgn fairytaleofthestars ır. BİOGAİA®, bozulmuş barsak florasında dengeyi sağlayarak, ishal, kabızlık, gaz, karın ağrısı, barsakların sancılı durumları (kolik) gibi sindirim sistemi bozukluklarının ve immün sistem bozukluklarının tedavisinde kullanılır
Baloglumm41 Amnehma şuan bende ikisini bir kullanmaya başladım ne kadar sürede etkisini göstermişti size